021-55420140 | 09124072004
صفحه اصلی
درباره ما
خدمات
پیچ شش گوش آچارخور
پیچ آلنی
استد بولت | استاد بولت
پیچ خشکه
پیچ استیل | پیچ استنلس استیل
فروش پیچ و مهره
واشر تخت
واشر فنری
پیچ و مهره گالوانیزه
پیچ و مهره داکرومات
پیچ متری
مهره شش گوش فولادی
مهره استیل
تماس

مبنای خرید پیچ و مهره

خرید پیچ و مهره با در نظر گرفتن فاکتور های بسیار متعددی صورت می پذیرد. برخی از این فاکتور ها بر حسب زمینه کاری تعیین می شوند، برخی بر حسب میزان بار وارد بر پیچ و مهره، برخی بر حسب شرایط کاری و شرایط محیطی پیچ و مهره. اولین و مهمترین فاکتوری که در خرید پیچ و مهره مد نظر قرار می گیرد صنعت مصرف کننده پیچ و مهره است که تعیین کننده شکل ظاهری و استاندارد تولید پیچ و مهره ها از پیچ و مهره شش گوش، آلن، متری، استاد بولت، پیچ های ریز مثل پیچ نوک مته ای و شیروانی و ... می باشد.
فاکتور دوم در انتخاب پیچ و مهره که در واقع تعیین کننده سایز و متریال است میزان بار و نوع باری است که به پیچ و مهره تحمیل میشود. در مورد ماشین آلات با حرکات ارتعاشی و یا با ضربات بالا علاوه بر میزان بار میزان و دفعات ضربه، ارتعاش و رزونانس نیز از نظر مهندسی می بایست در نظر گرفته شوند. با بالا رفتن سایز پیچ و مهره سطح مقطع درگیربالا رفته و مقاومت کششی بالا میرود. علاوه بر این با بالا رفتن تنسایل در قطر ثابت نیز مقاومت کششی بالا رفته و میزان انعطاف کاهش می یابد.
فاکتور سوم در انتخاب پیچ و مهره شرایط محیطی است که تعیین کننده نوع آبکاری و یا استفاده از پیچ استیل برای مقابله با زنگ زدگی می باشد.

بازگشت به پیچ و مهره پترو پیچ
مبنای خرید پیچ و مهره